2011. aug. 25.

Díj :)

Helló!

Először is van egy jó és egy rossz hírem. Kezdem a rosszal. A gépem rosszalkodik, én nem tudok csinálni semmit, szóval egy időre eltűnök. Remélem csak pár nap :)

A jó hír:

Kaptam díjat két embertől is, akiknek imádom a történeteit: Haidey és Rica, nagyon szépen köszönöm nektek!

És íme:


1. Tedd ki a logót a blogodra







2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
Megköszöntem a díjat.


3.  Írj ki magadról 5 dolgot!
  • Heten vagyunk testvérek és én mind imádom, (persze csak ha nem mennek az idegeimre)
  • Nagy álmom, hogy eljussak Írországba, mert imádom a zenéjüket :)
  • Ha nem tudok írni vagy olvasni, elvonási tüneteim vannak, (nekem ez nyugtatóként hat, ha ideges vagy mérges vagyok) :)
  • Nagyon gondolkodom azon, hogy egyszer kiadassam-e egyik történetem
  • Kedvenc íróm Nora Roberts, Nalini Singh, Sherrilyn Kenyon, Gena Showalter, Sandra Brown (van még néhány, de most több nem tud eszembe) +  a blogger írók, akiket rendszeresen olvasok :)

4. Küldd tovább 7 embernek:
Nem jött össze a hét, de mindenki megérdemli, aki írni kezd és élvezi (szerintem) :)


5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés vár rá.

Ezzel meg is vagyok, nagyon köszönöm mégegyszer

Narmiraen










1 megjegyzés: