2011. máj. 26.

12. fejezet Tiszta víz


Így a főiskolát már férjes asszonyként kezdtem. Imádtam Lilyék kislányát Adrianát. És szinte én is készen álltam az anyaságra. De előbb befejezem a főiskolát. Most, hogy Nathen elvett minden más. Eddig is sok dolgot megbeszéltünk, de most már mindenbe beleenged. Mindent megbeszélünk, de a titkát még nem tudom. Egyik este sétáltunk a tónál, mikor rátértem.
- Nathen, te mindent tudsz rólam.
- Igen.
- De én még nem vagyok biztos minden dologgal, ami veled kapcsolatos.
- Arra gondolsz.
Mintha a tekintete egy percre elsötétült volna. Odabújtam hozzá.
- Nem érdekel, ha rosszat tettél vagy nem tettél. Tudod mit? Felejtsd el, hogy rákérdeztem.
- Nem. Igazad van. Jogod van tudni, de előbb menjünk vissza.
Visszamentünk. A nappaliban voltunk mind.
- Szóval.
- Csak, ami rám tartozik.
- Minden.
- Miután nagykorú lettem letartóztattak. Emberölésért.
- Hm.
Köpni-nyelni nem tudtam.
- Akkor anyáék már 7 éve elváltak. Volt egy pasija, aki csak a pénzét akarta. Mi pedig csak púp voltunk. Nem bánt velünk jól. Sőt, szinte az ment, mint nálatok. Egyszer meg akarta erőszakolni Lilyt. Akkor értem haza és én megöltem. Elmondtuk anyának, aki segített, így csak 6 évet kaptam. Anya akkor halt meg, mikor Lily nagykorú lett. Mikor kiengedtek, átvettem a céget. Aztán találkoztam apáddal...
- Értem.
Lilyre néztem, aki egyre szebb lett az anyaságtól.
- Köszönöm.
- Mit?
- Hogy vagy nekem.
Odabújtam hozzá.
- Szeretlek.
- Én is.
Együtt mentünk fel és együtt zuhanyoztunk. Odabújtam hozzá. Mikor lefeküdtünk megszólalt.
- Tudod min gondolkodtam?
- Min?
- Hogy milyen lennél anyaként. Olyan szép, mint Lily vagy még szebb?
- Ezt mért kérded?
- Csak úgy.
Pár héttel később én már tudtam, amit ő még nem. Lilynek mondtam el elsőként.
- Lily, terhes vagyok!
- Komoly? Éljen!
- Nathen?
- Az istállóban.
Lilynek már közel volt a szülés ideje. Már nagyon várták a fiúkat, még Adriana is. Kisiettem Nathenhez, aki éppen Zerot csutakolta.
- Helló.
- Szia kicsim.
Megcsókoltam.
- Milyen napod volt?
- Fárasztó, neked?
- Volt 3 órám, utána orvosnál voltam.
- Orvosnál? Valami baj van?
- Nem, semmi. Úgy néz ki, hogy 8 hónap múlva apa leszel. Na megyek, Lily már vár.
- Mi? Állj csak meg! Mit mondtál?
- Lily vár.
- Előtte.
- Hogy apa leszel.
- Biztos?
- Teljesen.
Felkapott és megpörgetett. Ölben vitt be.
- Erre iszunk.
Lejön Lily.
- Robert?
- Még kint.
- Lily csak nem?
- De. Elfolyt a magzatviz.
- Szólok Robertnek.
Nathen kirohant. Bevittük Lilyt a kórházba. A kisfiút Alexnek nevezték el.
Végre én is révbe értem. Megszületett a kislányunk. 3 éve nem gondoltam volna, hogy az életem 360 fokos fordulatot vesz. Sose voltam ilyen boldog. Van egy férjem, aki imád és egy kislányom, akit szintén imádok. Kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése