2011. máj. 1.

Az első díjam

Nagyon szépen köszönöm a díjat Keikonak, és őszintén bevallom nem számítottam rá... Nagyon meglepődtem és örülök, hogy tetszik a történetem.


5 dolog magamról:

1.  20 éves leszek és most érettségizem
2.  Én is imádok írni és olvasni, akár egész nap képes vagyok zenét hallgatni és filmeket nézni
3.  8 éve karatézom
4. Szeretem, ha néha komolyan vesznek, (bár ez néha még várat magára,) de imádok nevetni
5. és jobban félek a családom véleményétől a történeteimről, mint másokétól


A díjat tovább küldeném:

1. Diarának
2. Dianának
3. Rose Woodsnak
4. Berrynek
5. Anita Larkinsnak

   Köszönöm, hogy gondoltatok rám!

A díj szabályai:
 1. Köszönd meg a díjat (Link)
 2. Tedd ki a blogodra a díj logóját
 3. Írj magadról öt dolgot
 4.Add tovább öt embernek
 6. Szólj nekik

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz, és nagyon szépen köszönöm, hogy engem is megajándékoztál vele! Jól esik, hogy gondoltál rám :-))))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Gratulálok hozzá és nagyon szépen köszönöm, hogy továbbadtad nekem is :))

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjhoz! Nagyon megleptél azzal, hogy nekem is továbbítottad, de jól esett! Köszönöm szépen!

    Anita

    VálaszTörlés